/ 1. Estratègia Corporativa

Totes i cadascuna de les accions que fa una empresa o organització, comuniquen.

El fet de no comunicar, també diu coses. I perquè  el món et vegi, hi has de ser i has de comunicar bé. Aquestes paraules tan extranyes d’“estratègia corporativa” es tradueixen en definir un missatge i uns objectius, i aplicar-los de manera que tinguin un sentit i segueixin una mateixa línia. No es val allò de penjar un post a Instagram perquè fa tres setmanes que el tenim abandonat i de cop i volta ens corre molta pressa. T’ajudem a definir-te com a marca, a seguir una estratègia i a crear un calendari d’accions perquè tot allò que fem agafi sentit.

Aquí és on tot comença: el nom. Crear una marca nova significa donar llum. Hem de donar moltes voltes a saber com ens direm, i si aquella és la millor opció. Abans de qualsevol logo, disseny, pàgina web, etc., el nom és la primera carta de presentació d’una empresa. T’ajudem a buscar-lo, a definir-lo, a veure’n pros i contres i a que finalment, el nom escollit sigui amb el que realment t’identifiques tu i el teu projecte. I no ens quedem només aquí! Darrera de tot nom, hi ha una marca, amb uns valors, una filosofia i una manera de parlar, de fer i d’actuar que ens defineixen. Nosaltres posarem èmfasi a aquesta manera de “parlar”: en definirem el to, l’estil i el ritme de les converses amb els nostres publics, i farem que siguin fluïdes i bidireccionals, ja que els nostres clients també tenen molt a dir-nos i a ensenyar-nos.

Si no comuniques, no existeixes! Nosaltres sempre parlem de comunicar bé, perquè no n’hi ha prou amb simplement comunicar. I per fer-ho bé, hem de seguir un plantejament alineat a la nostra marca, als nostres públics (per a qui comuniquem) i als nostres objectius (per què comuniquem). És essencial fixar una estratègia de comunicació (com comuniquem), definir-ne unes accions (què comuniquem) i fer-les cabre en un calendari de comunicació (quan comuniquem). Oi que no comunicarem una xocolatada calenta a l’agost ni gelats al desembre? Doncs aquest pla anual ens serveix perquè el QUÈ, el QUAN, l’ON, el QUI i el PER QUÈ segueixin una mateixa línia i vagin sempre de la mà. I aquí no s’acaba tot. Hem de saber comunicar en el món l’offline i en el món online. Ja que aparèixer a les xarxes socials està molt bé per fer difussió i poder arribar al nostre target amb un sol click, però tot aquest pla també l’hem d’adaptar a la vida real, al “tu” a “tu” i a la comunicació tangible i necessària del dia a dia.

Saps allò de la tele, la ràdio i els diaris? Doncs sí, encara existeixen, i encara es pot comunicar a través seu. I no només fent publicitat pagada, sino també fent-los-hi saber tot allò que fem. Tot sovint agraeixen que els hi facilitis la feina i que els informis de tot el què és important del teu projecte i que creguis que es pot convertir en notícia. És una bona manera d’arribar, de fer-te conèixer, i de fer-ho per la porta gran.

Ser partícep a una fira o organitzar esdeveniments és engrescador, tant per l’experiència de viure-ho, com pel contacte amb els clients, com per trobar-ne de nous que encara no et coneixien. Tot i així,  a vegades poden comportar una mica de mals de cap perquè hi ha moltes coses en què pensar: l’estand, el disseny, la distribució de l’espai, els planflets, els merchandising, les targetes… Ei! Que t’ho posem fàcil i ens en encarreguem nosaltres.

Tota organització, per petita que sigui, ha de tenir en compte una sèrie de principis i s’ha de fonamentar amb uns valors i unes maneres d’actuar. T’ajudem a que el món sàpigui que fas les coses bé.

/ 2. Disseny Gràfic

Solucions gràfiques i de disseny per a tot tipus de projecte.

Si ha arribat el moment que necessites un logotip pel teu projecte/organització significa que la cosa arrenca. Anem bé! Donar-te a conèixer sense logo és com començar a construir la casa per la teulada. S’ha de tenir en compte que ha de representar el teu projecte i a la vegada ha de transmetre’n l’essència i els valors.

Tota aquesta responsabilitat recau en una sola i simple imatge. Ens agrada dir que el logo és com l’àtom d’un projecte: la part més petita que forma tota la matèria.

Bé, ara ja tenim el logo. Ja estaríem? Doncs si ho volem acabar de fer bé, no.

Més endavant necessitarem tenir targetes, flyers, retolació o altres elements gràfics. I com passa sovint, no ho tirarem endavant tot a la vegada, sinó que ho voldrem llençar al cap del temps, i de manera alterna. Si volem que tota la nostra imatge tingui un sentit i una coherència, hem de tenir La Guia (manual corporatiu) per saber aplicar-la tal com toca.

En aquest apartat s’hi engloben les targetes de visita, papers de carta, carpetes, postals, flyers, díptics, planfets, cartelleria, roll-ups… Cal tenir-los quan poses el teu producte o servei en circulacio, i cal saber bé quins d’aquests elements necessites segons els teus objectius. T’ajudem a aconseguir-los?

Sovint és interessant tenir elements o productes amb la teva imatge com a protagonista, per a poder-los oferir, regalar, vendre…, i que vagin més enllà de la targeta corporativa. Això ens permet crear marca. Li donarem forma a qualsevol idea que tinguis i t’ajudarem a llençar una peça que doni voltes pel món i que li tregui un somriure a tot aquell que la rebi.

El packaging, l’emboltori, el paquet l’embalatge… El valor afegit d’un packaging ben trobat li dona aquell aire de producte estrella que tan ens agrada.

Ens abalen llargues hores d’obsessionar-nos en què textos i imatges quedin alineats, siguin de fàcil lectura i transmetin l’equilibri que volem aconseguir. L’objectiu final és que el disseny t’inciti a passar pàgines per descobrir què et trobaràs a la següent.

Ens encanten aquest tipus de reptes! És fantàstic poder dissenyar un espai, marcar el camí per on passarà l’usuari i construir dissenys de façanes que no deixen de ser la primera impressió d’un espai. Treballem de la mà de professionals de la fusta i el metall, que a part de grans artesans son veïns propers del nostre territori, podent tancar el cercle del servei amb segell km zero.

Poder anar a una fira acompanyat/da d’un stand pràctic, bonic i amb una imatge que encomani ganes de parar a coneixe-us, és possible. Resolem les solucions gràfiques de qualsevol tipus d’esdeveniment on participis.

Aquest punt gairebé no necessita presentació. Un bon recull de fotografies o un vídeo en format audiovisual que mostra, no només el què ofereixes, sino també el lloc on treballes, l’ambient, l’estil… és essencial per crear àgilment un vincle proper amb qui vol saber de tu. T’oferim que tinguis material per utilitzar a les xarxes socials, pàgina web, material corporatiu, cartelleria, etc. 

/ 3. Presència Digital

En el món digital també hi hem de ser perquè ens vegin.

Li donem forma a qualsevol projecte digital que tinguis en ment, ja sigui una pàgina web corporativa, un blog, un ecommerce, landings per captar clients o promocionar un producte o servei. T’escoltem, t’assessorem i executem per què tinguis una presència digital cuidada, amb bona imatge i adaptada a tots els dispositius, com et mereixes. Tots els nostres projectes estan treballats amb els continguts i l’estructura que sabem que li agrada a Google perquè ens posicioni en els primers resultats i amb una estratègia SEO que l’acompanya.

Tant si ja tens xarxes socials com si encara no has arrancat, et fem un pla per analitzar què pots arribar a fer. No cal estar en totes, el més important és identificar quina (o quines) són les que més et convenen i construir-te el teu perfil, amb el to que t’identifica. Si necessites assessorament, t’ensenyem i t’acompanyem en el  dia a dia, amb una planificació personalitzada perquè les puguis gestionar tu mateix/a.

Et preparem tota classe de contingut que necessitis per reforçar la teva comunicació. Redacció de publicacions a les xarxes socials, web, enviaments de newsletters, articles, notes de premsa. Et donem aquell cop de mà necessari per a superar el pànic de la fulla en blanc.

/ 4. Accions Publicitàries

Arribem a tots aquells que no sabien que existíem.

Esperem que en el teu pressupost guardis un raconet per publicitar-te als mitjans. Explica’ns quin és el teu objectiu i et planifiquem una campanya adaptada al que realment necessites. Des de SEM, publicitat a Xarxes Socials (Facebook, Instagram, LInkedin..), email Marketing, campanyes de branding o captació de leads. És hora de donar veu i promocionar aquest projecte que tens, perquè arribi i impacti sobre el públic adequat.

/ 5. Formació

Formacions adaptades a les teves necessitats i al teu projecte.

Organitzem sessions formatives en comunicació, marketing, disseny, xarxes socials, posicionament web, i tots aquells temes que són tan necessaris, però que sovint són feixucs i comporten temps i paciència. T’ajudem a posar els conceptes al seu lloc, a facilitar-te el dia a dia en temes de comunicació, i a donar-te solucions reals, concretes i adaptades a la teva idea i model de negoci.