/ Procés creatiu
1 TRENQUEM EL GEL

Parlem! Explica’ns-ho tot sobre el teu projecte. Ets tu qui en viu el dia a dia i qui millor ens el podrà fer entendre. Per comunicar-lo bé és essencial que ens parlis de la teva marca, del teu producte, de qui són els teus publics i de què és allò que et fa ser diferent a la resta. D’aquesta primera reunió en generem un brief, un document curt amb informació concreta i sintetitzada, que és el punt de partida de qualsevol element de comunicació.

2 PRESSUPOST I ESPECIFICACIÓ DE L’ENCÀRREC

Definim el repte que ens has proposat a través d’un encàrrec professional en el què hi incloiem les fases del projecte, el temps que tardarem en efectuar-lo i el preu. A més, ens agrada presentar una primera proposta de base des d’on arrancar per què et facis a la idea de com treballem.

3 PROCÉS CREATIU

Engeguem motors! Creem i desenvolupem l’estratègia i el pla de comunicació a través de processos creatius. Per nosaltres aquesta és el punt més divertit del procés. És el punt de cocció i creació! En aquesta fase, desenvolupem totes les accions acordades per tirar endavant el projecte a mesura que les anem consensuant amb vosaltres.

4 PRESENTACIÓ DEL PROJECTE

Aquesta acostuma a ser el vostre dia preferit de tot el procés! En aquest espai, presentem el projecte i escoltem modificacions i millores. Apliquem els canvis establerts i us el tornem a presentar fins que n’esteu 100% satisfets.

5 IMPLEMENTACIÓ

Donem forma a l’estratègia i la posem en marxa. Això significa que el teu projecte s’ha llençat al món i ja és una realitat!

6 CONTROL I SEGUIMENT DE RESULTATS

En aquesta fase comprovem que tot funciona i medim els resultats de les accions. També apliquem els canvis i millores necessaris per aconseguir-ne tots els resultats esperats.

/ A qui ens dirigim
Empreses
Entitats
Professionals independents
Cooperatives
Consorcis
Fundacions
Ajuntaments
Comerços
Associacions
Consells Comarcals
Ateneus
...
/ Valors

Creiem en totes aquelles empreses properes al territori que destaquen per donar valor a la societat.

Des dels inicis de LOCAL vam decidir que no volíem ser un estudi de comunicació més. I és per això que volem aportar el nostre granet de sorra adreçant-nos a organitzacions del món rural que actuen de forma responsable i que es preocupen per la societat i l’entorn que els envolta.

I quina és la naturalesa d’aquestes empreses?

Km zero

Organitzacions que aposten per la creació d’activitat econòmica donant valor a un producte local i de proximitat, i que impulsen la promoció del territori a través de recursos naturals, culturals, patrimonials, gastronòmics i/o d’experiències.

Talent al món rural

Són tots aquells projectes relacionats amb l’emprenedoria, la inserció laboral, la retenció de talent a les zones rurals i la potenciació del treball col·laboratiu i en xarxa. En definitiva, són tots aquells projectes que busquen aportar oportunitats laborals al poble.

Consciència social

En formen part les iniciatives que tenen l’objectiu de millorar la vida de les persones i de la societat on vivim. Que actuen de forma responsable preocupant-se per l’entorn i aposten per l’eficiència energètica i la sostenibilitat.

Si formes part d’una empresa, entitat, cooperativa, consorci, fundació, ajuntament, comerç, associació, consell comarcal, ateneu, etc., i t’has sentit identificat/da al llegir els punts anteriors significa que tenim una conversa pendent! Parlem?